INFORMACJA
dot. POŚREDNIKA KREDYTU KONSUMENCKIEGO
udzielana zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim
Firma Pośrednika kredytu konsumenckiego
Habza Finanse Centrum Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Siedziba Pośrednika kredytu konsumenckiego
ul. Grójecka 1/3, 02-019 Warszawa
Numer w rejestrze Komisji Nadzoru Finansowego
RPK 040012
Zakres umocowania pośrednika kredytu konsumenckiego
Procedury składania skarg na pośrednika w trybie wewnętrznym i sposób korzystania z pozasądowych procedur wnoszenia skarg i odwołań
Zasady przyjmowania i rozpatrywania reklamacji zostały określone w Regulaminie składania reklamacji Habza Finanse Centrum Sp. z o.o., który jest dostępny w siedzibie spółki, a także dostępny jest na stronie internetowej www.splatakredytow.pl. Reklamację Klient może przekazać, w najbardziej dogodny dla siebie sposób:
1. W siedzibie spółki Habza Finanse Centrum Sp. z o.o., ul. Grójecka 1/3, 02-019 Warszawa,2. Przesyłając list na adres: Habza Finanse Centrum Sp. z o.o., ul. Grójecka 1/3, 02-019 Warszawa,
3. Dzwoniąc pod numery telefonów: 22 243 53 14, 602 773 802, dostępne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 19:00. Opłaty za połączenie z Infolinią z telefonów stacjonarnych i komórkowych – opłata zgodna z cennikiem operatora danej sieci.
4. Poprzez przesłanie Reklamacji za pośrednictwem wiadomości e-mail w formie elektronicznej na adres: reklamacje@habza.com.pl
Wynagrodzenie pośrednika kredytu konsumenckiego
Habza Finanse Centrum Sp. z o.o. otrzymuje wynagrodzenie od Klientów na podstawie zawartej z nimi umowy pisemnej w zakresie pośrednictwa finansowego.